An analysis of the current research on sales enablement and the adoption of technology in sales
Descripción del Articulo
This literature review discusses sales enablement (SE) strategy, a crucial component of modern sales organizations. It emphasizes the importance of training, content management, collaboration, and technology deployment. It also discusses the phases of technology adoption and the challenges of integr...
Autor: | |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2024 |
Institución: | Escuela de Posgrado Newman |
Repositorio: | Revistas - Escuela de Posgrado Newman |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/345 |
Enlace del recurso: | https://journals.epnewman.edu.pe/index.php/NBR/article/view/345 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Sales Enablement Sales Management Literature Review Habilitación de las ventas Gestión de ventas revisión literatura |
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An analysis of the current research on sales enablement and the adoption of technology in sales Análisis de la investigación actual sobre facilitación de ventas y la adopción de tecnologías en ventasBullemore, JorgeSales EnablementSales ManagementLiterature ReviewHabilitación de las ventasGestión de ventasrevisión literaturaThis literature review discusses sales enablement (SE) strategy, a crucial component of modern sales organizations. It emphasizes the importance of training, content management, collaboration, and technology deployment. It also discusses the phases of technology adoption and the challenges of integrating new technologies. The review suggests that managers should invest in training, cross-functional collaboration, align SE initiatives with company goals, adopt innovative technologies, and implement effective change management methods to improve sales performance and maintain a competitive advantage.Esta revisión de la literatura aborda la estrategia de habilitación de ventas (SE), un componente crucial de las modernas organizaciones de venta. Destaca la importancia de la capacitación, la gestión de contenidos, la colaboración y el despliegue de tecnología. También habla de las fases de adopción de la tecnología y los retos de la integración de las nuevas tecnologías. La revisión sugiere que los gerentes deben invertir en capacitación, colaboración interfuncional, alinear las iniciativas de SE con los objetivos de la empresa, adoptar tecnologías innovadoras e implementar métodos eficaces de gestión del cambio para mejorar el rendimiento de las ventas y mantener una ventaja competitiva.Escuela de Posgrado Newman S.A.C.2024-06-18info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionPeer reviewed articleArtículo evaluado por paresapplication/pdftext/htmlhttps://journals.epnewman.edu.pe/index.php/NBR/article/view/345Newman Business Review; Vol. 10 No. 1 (2024): January - June; 124 - 144Newman Business Review; Vol. 10 Núm. 1 (2024): Enero - Junio; 124 - 1442412-373010.22451/3002.nbr2024.vol10.1reponame:Revistas - Escuela de Posgrado Newmaninstname:Escuela de Posgrado Newmaninstacron:NEWMANspahttps://journals.epnewman.edu.pe/index.php/NBR/article/view/345/650https://journals.epnewman.edu.pe/index.php/NBR/article/view/345/651Derechos de autor 2024 Jorge Bullemorehttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessoai:ojs.pkp.sfu.ca:article/3452024-09-17T11:51:45Z |
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This literature review discusses sales enablement (SE) strategy, a crucial component of modern sales organizations. It emphasizes the importance of training, content management, collaboration, and technology deployment. It also discusses the phases of technology adoption and the challenges of integrating new technologies. The review suggests that managers should invest in training, cross-functional collaboration, align SE initiatives with company goals, adopt innovative technologies, and implement effective change management methods to improve sales performance and maintain a competitive advantage. |
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