Critical thinking: a reveal in virtual learning environments
Descripción del Articulo
Think about critical thinking as one of the aims of education in Colombia is a major objective, but stablish it as a reveal in virtual learning environments is not just a challenge, it is a commitment to revigorate and establish strategies that make this objective feasible. The research “Show up/App...
Autores: | , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2020 |
Institución: | Instituto Universitario de Innovación Ciencia y Tecnología Inudi Perú |
Repositorio: | Revista Innova Educación |
Lenguaje: | español inglés |
OAI Identifier: | oai:ojs2.revistainnovaeducacion.com:article/66 |
Enlace del recurso: | https://revistainnovaeducacion.com/index.php/rie/article/view/66 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Pensamiento crítico ambientes virtuales de aprendizaje competencia del docente Critical thinking virtual learning environments competencies of the teacher |
Sumario: | Think about critical thinking as one of the aims of education in Colombia is a major objective, but stablish it as a reveal in virtual learning environments is not just a challenge, it is a commitment to revigorate and establish strategies that make this objective feasible. The research “Show up/Appear of critical thinking in virtual learning environments” developed in an institution that develops its learning processes under the e-learning and b-learning modalities, was carried out under the qualitative - inductive approach that investigated the elements that allow the emergence of critical thinking in virtual environments and at the same time, determined the challenges that a teacher must assume to make this possible. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).