Critical thinking: a reveal in virtual learning environments
Descripción del Articulo
        Think about critical thinking as one of the aims of education in Colombia is a major objective, but stablish it as a reveal in virtual learning environments is not just a challenge, it is a commitment to revigorate and establish strategies that make this objective feasible. The research “Show up/App...
              
            
    
                        | Autores: | , | 
|---|---|
| Formato: | artículo | 
| Fecha de Publicación: | 2020 | 
| Institución: | Instituto Universitario de Innovación Ciencia y Tecnología Inudi Perú | 
| Repositorio: | Revista Innova Educación | 
| Lenguaje: | español inglés | 
| OAI Identifier: | oai:ojs2.revistainnovaeducacion.com:article/66 | 
| Enlace del recurso: | https://revistainnovaeducacion.com/index.php/rie/article/view/66 | 
| Nivel de acceso: | acceso abierto | 
| Materia: | Pensamiento crítico ambientes virtuales de aprendizaje competencia del docente Critical thinking virtual learning environments competencies of the teacher | 
| Sumario: | Think about critical thinking as one of the aims of education in Colombia is a major objective, but stablish it as a reveal in virtual learning environments is not just a challenge, it is a commitment to revigorate and establish strategies that make this objective feasible. The research “Show up/Appear  of critical thinking in virtual learning environments” developed in an institution that develops its learning processes under the e-learning and b-learning modalities, was carried out under the qualitative - inductive approach that investigated the elements that allow the emergence of critical thinking in virtual environments and at the same time, determined the challenges that a teacher must assume to make this possible. | 
|---|
 Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
    La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
 
   
   
             
            