Development of Creative Advertising. Past and Present
Descripción del Articulo
In this article we try to perform a brief tour around the history of creativity up to the present. This research analyzes this concept from its very beginning focusing on its application to the advertising field, where the cited concept gets reinvented again and again in order to explore its new pos...
Autor: | |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2011 |
Institución: | Universidad de San Martín de Porres |
Repositorio: | Correspondencias & Análisis |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs2.ojs.correspondenciasyanalisis.com:article/278 |
Enlace del recurso: | http://ojs.correspondenciasyanalisis.com/index.php/Journalcya/article/view/278 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Creatividad Creatividad publicitaria Idea Consumidor |
Sumario: | In this article we try to perform a brief tour around the history of creativity up to the present. This research analyzes this concept from its very beginning focusing on its application to the advertising field, where the cited concept gets reinvented again and again in order to explore its new possibilities and situations. |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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