Meaningful interactions: positive effects of literary gathering

Descripción del Articulo

An important duty of educators and policy makers is to close that gap between what is known and what is done. This text seeks to be a contribution of this task. Literary dialogic discussions are proposed as an effective strategy to ensure participation and interaction between students for better lea...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Barrientos Mollo, Roberto
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2017
Institución:Universidad Marcelino Champagnat
Repositorio:Revista UMCH - Educa
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistas.umch.edu.pe:article/32
Enlace del recurso:http://revistas.umch.edu.pe/EducaUMCH/article/view/32
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Interacción
Docentes
Estudiantes
Tertulia literaria
Descripción
Sumario:An important duty of educators and policy makers is to close that gap between what is known and what is done. This text seeks to be a contribution of this task. Literary dialogic discussions are proposed as an effective strategy to ensure participation and interaction between students for better learning  
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).