Learning in Primary-First-to-Sixth Grade Students about Reading and Mathematics and the Need to Correct the National Curriculum of Studies
Descripción del Articulo
In his recent review of the national research on the education field, Rodriguez (2013) identified six general subjects that, in order of volume and productive wealth, seem to differentiate the first category-factors associated with school performance and attendance from the following categories: tea...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo revisión |
Fecha de Publicación: | 2016 |
Institución: | Universidad San Ignacio de Loyola |
Repositorio: | Revista USIL - Propósitos y Representaciones |
Lenguaje: | español inglés |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.usil.edu.pe:article/93 |
Enlace del recurso: | http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/93 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Teaching methods; Reading instruction Método de enseñanza; Enseñanza de la lectura |
Sumario: | In his recent review of the national research on the education field, Rodriguez (2013) identified six general subjects that, in order of volume and productive wealth, seem to differentiate the first category-factors associated with school performance and attendance from the following categories: teacher training, teaching practices and classroom performance, learning resources, decentralization of education management and participation, funding and returns to education. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).