Introduction to Marketing-IV
Descripción del Articulo
The variable product is usually the most important inside a strategic group of variables of the mixture mercadotecnica, this variable will be described and analyzed, together with its classification, besides the main inherent considerations.
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| Fecha de Publicación: | 2001 |
| Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Repositorio: | Revista UNMSM - Industrial Data |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/6599 |
| Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/6599 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
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Introduction to Marketing-IVIntroducción al Marketing- IVShigyo Ortiz, CarlosAcceptabilitypublicityproductAceptabilidadpublicidadproductoThe variable product is usually the most important inside a strategic group of variables of the mixture mercadotecnica, this variable will be described and analyzed, together with its classification, besides the main inherent considerations.La variable producto suele ser la mas importante dentro de un conjunto estratégico de variables de la mezcla mercadotécnica, se describirá y analizará dicha variable, junto con su clasificación; ademas de las principales consideraciones inherentes.Facultad de Ingeniería Industrial, Universidad Nacional Mayor de San Marcos2001-08-31info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/659910.15381/idata.v4i1.6599Industrial Data; Vol. 4 Núm. 1 (2001); 048-050Industrial Data; Vol 4 No 1 (2001); 048-0501810-99931560-9146reponame:Revista UNMSM - Industrial Datainstname:Universidad Nacional Mayor de San Marcosinstacron:UNMSMspahttps://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/6599/5882Derechos de autor 2001 Carlos Shigyo Ortizhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0info:eu-repo/semantics/openAccess2021-06-01T17:26:19Zmail@mail.com - |
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