THEQUALITY OF THEPROFESSIONAL TRAININGIN THE NATIONAL UNIVERSITY OF ENGINEERING (UNI). CASE OFTHE FACULTY OF INDUSTRIAL ENGINEERING AND SYSTEMS

Descripción del Articulo

This study presents methodologies and analysis techniques such as: Strategic Planning, Quality Management, the European Foundation for the Quality Management Method (EFQM), the Balanced Scorecard Method (BSC) and the Accreditation Board for Engineering and Technology approaches (ABET), used for the...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Falconí Vasquez, Rodolfo
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2005
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revista UNMSM - Industrial Data
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/6176
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/6176
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Quality management
university teaching.
Calidad
enseñanza universitaria
autoevaluación.
Descripción
Sumario:This study presents methodologies and analysis techniques such as: Strategic Planning, Quality Management, the European Foundation for the Quality Management Method (EFQM), the Balanced Scorecard Method (BSC) and the Accreditation Board for Engineering and Technology approaches (ABET), used for the implementation of the quality in the university teaching.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).