Nivel de calidad del servicio aplicando el modelo SERVQVAL en el Centro de Idiomas de la Universidad Nacional del Callao

Descripción del Articulo

En este artículo se presentan los resultados de la investigación sobre la medición del nivel de calidad mediante el modelo SERVQUAL en el Centro de Idiomas de la Universidad Nacional del Callao (CIUNAC). Se determinaron las percepciones de los usuarios con respecto a los servicios brindados por el C...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Suárez Bazalar, Raúl
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2016
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revista UNMSM - Industrial Data
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/12532
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The results of research on measuring the level of quality by Servqual model in the Language Centre of the National University of Callao (CIUNAC) are presented. Users’ perceptions regarding the services provided by the CIUNAC and set the level of service quality were determined. Overall there is a median satisfaction with the quality of service offered by the Language Centre, being the least satisfaction with the counseling procedures.The model used will help establish improvement plans for each area of student interest, improving quality of service in order to be a competitive organization.
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