SOCIO-ECONOMIC CHARACTERISTICS, SATISFACTION ON THE CHOSEN CAREER, AND STUDENTS’ PERFORMANCE IN THE EAPE, FACULTY OF EDUCATION, UNMSM
Descripción del Articulo
The research makes an analysis and evaluation of socio-economic aspects, satisfaction with profession chosen to relate to the level of performance of students in the Faculty of EAPE Education, held with the participation of 162 students from the second to the tenth cycle. Study of the aspects econom...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2014 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revista UNMSM - Investigación Educativa |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/6903 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/educa/article/view/6903 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Socio-economic aspect satisfaction performance students Socio-económico satisfacción rendimiento estudiantes |
Sumario: | The research makes an analysis and evaluation of socio-economic aspects, satisfaction with profession chosen to relate to the level of performance of students in the Faculty of EAPE Education, held with the participation of 162 students from the second to the tenth cycle. Study of the aspects economic associate, the satisfaction by the chosen career and the performance of the students of the EAPE of the Faculty of Education in the UNMSM, with a sample of 162 students of the second one to tenth cycle. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).