Exportación Completada — 

REASONS TO ADOPT THE “COACHING LEARNING PROCESS” MODEL IN PERU UNIVERSITIES

Descripción del Articulo

The objective of this study is to present the need to generalize the "Orientation-Learning Process" in the country's universities, an active methodology is used, with the consequent incorporation of the components of this process: 1) The adult participant 2) andragogo or facilitator 3...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Rodríguez del Solar, Octavia Natalia
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2014
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revista UNMSM - Investigación Educativa
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/3371
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/educa/article/view/3371
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:“Coaching-Learning Process” Universities. Facilitator. Participant
Proceso Orientación
Aprendizaje
Universidades
Facilitador
Participantes
Descripción
Sumario:The objective of this study is to present the need to generalize the "Orientation-Learning Process" in the country's universities, an active methodology is used, with the consequent incorporation of the components of this process: 1) The adult participant 2) andragogo or facilitator 3) the group of participants 4) community in conclusion, we achieved develop in man the consciousness of citizens to participate responsibly in the social, economic, political and cultural processes of the country.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).