OPEN EDUCATION IN POST – GRADUATE STUDIES

Descripción del Articulo

Due to the globalization and the deregulation processes in higher education, and mainly in post graduate education, we have noticed a trend towards curriculum internationalization, as new graduates from any country are considering in getting job opportunities worldwide. This means searching for and...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Delgado Santa Gadea, Kenneth
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2014
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revista UNMSM - Investigación Educativa
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/6821
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/educa/article/view/6821
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Higher education
post graduate studies
open education
innovation curriculum internationalization.
Educación superior
posgrado
educación abierta
innovación
internacionalización curricular.
Descripción
Sumario:Due to the globalization and the deregulation processes in higher education, and mainly in post graduate education, we have noticed a trend towards curriculum internationalization, as new graduates from any country are considering in getting job opportunities worldwide. This means searching for and applying new curriculum innovations using technology as an avenue for open education or distance learning to achieve what is called e-learning.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).