REMAKING EDUCATION WITH THE HELP OF INFORMATION AND COMMI.:JNICATION
Descripción del Articulo
This article evaluares an educational experience assessing information andcomunicaction technologies. Not only education of values and the methodologywhich ensues from this experience are considered important assets, but also the useof Internet technologies.In the first part so me concepts about the...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2008 |
| Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Repositorio: | Revista UNMSM - Escritura y Pensamiento |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/7954 |
| Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/letras/article/view/7954 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Distance Education Virtual education. Educación a distancia educación virtual. |
| Sumario: | This article evaluares an educational experience assessing information andcomunicaction technologies. Not only education of values and the methodologywhich ensues from this experience are considered important assets, but also the useof Internet technologies.In the first part so me concepts about the way in which information and communicationhave changed educational paradigms throuhg the fostering of interactivity, interpersonaland group communication and the making of knowledge centered in the student aredeveloped. The second part is the description of the experience. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).