Materiales didácticos en la enseñanza semipresencial y el aprendizaje de matemática en niños de la Institución Educativa Inicial N° 311 San Pablo de Loreto, distrito de San Pablo 2022
Descripción del Articulo
This research has been developed with the purpose of arguing the relationship of teaching materials in blended learning and mathematics learning in children of the Initial Educational Institution No. 311 San Pablo de Loreto district of San Pablo 2022. The research is of a relational type, with a cor...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2023 |
Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/8845 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/8845 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Método de enseñanza Aprendizaje semipresencial Material didáctico Educación de la primera infancia Zonas rurales https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 |
Sumario: | This research has been developed with the purpose of arguing the relationship of teaching materials in blended learning and mathematics learning in children of the Initial Educational Institution No. 311 San Pablo de Loreto district of San Pablo 2022. The research is of a relational type, with a correlational and cross-sectional design. The population is all four-year-old children of the Initial Educational Institution No. 311 San Pablo de Loreto. The sample of this research will be 100 children, where non-probabilistic convenience sampling will be used. Observation was used as a technique and an observation guide as an instrument to obtain the data, as well as the questionnaire, the instruments were previously validated through expert judgment. The conclusion There is no significant relationship between the didactic materials in blended teaching and the learning of mathematics in children of the Initial Educational Institution No. 311 San Pablo de Loreto district of San Pablo 2022" |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).