Calidad de servicio y satisfacción de los clientes de la pollería El Caribeño Iquitos 2024

Descripción del Articulo

This study was responsible for determining the relational aspect between Service Quality and Customer Satisfaction at Pollería el Caribeño, Iquitos 2024; employing a quantitative descriptive design that avoids experimental methods, to observe and describe the variables without manipulation. The Pear...

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Detalles Bibliográficos
Autores: Morey Rodriguez, Anggie Daylihgt, Prado Peña, Luciana Gabriela
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2025
Institución:Universidad Nacional De La Amazonía Peruana
Repositorio:UNAPIquitos-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/11272
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12737/11272
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:X
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
Descripción
Sumario:This study was responsible for determining the relational aspect between Service Quality and Customer Satisfaction at Pollería el Caribeño, Iquitos 2024; employing a quantitative descriptive design that avoids experimental methods, to observe and describe the variables without manipulation. The Pearson correlation is 0.724**, with sig. = 0.000**, which is statistically significant. This allows us to accept the hypothesis of the relational existence between the examined variables.
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