Lanzamiento de cafetería Atemporal

Descripción del Articulo

This project consists of carrying out the launch campaign of a new chain of cafés called "Atemporal", that is aimed at young people and young adults in Lima Metropolitana Lima, Perú and aims to position the brand as an authentic and welcoming café, which provides a complete experience and...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Flores Llanco, Karen Kristell, Lopez Soto, Silvana Almendra
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2023
Institución:Universidad de Lima
Repositorio:ULIMA-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/18604
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12724/18604
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Cafés
Marcas comerciales
Campañas publicitarias
Coffeehouses
Trademarks
Advertising campaigns
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00
Descripción
Sumario:This project consists of carrying out the launch campaign of a new chain of cafés called "Atemporal", that is aimed at young people and young adults in Lima Metropolitana Lima, Perú and aims to position the brand as an authentic and welcoming café, which provides a complete experience and offers a unique experience awakening your senses for maximum pleasure and comfort.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).