Campaña de comunicación integral para el lanzamiento del complejo habitacional Villa de Atletas

Descripción del Articulo

This project aims to develop a communicational proposal for the next brand launch of ‘Villa de Atletas’, a housing complex in Villa el Salvador, for young adults and adults, men and women, from 31 to 59 years of age NSE C and D residing, mainly, in the south of Lima, married or living, with or witho...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Castañeda Nuñez, Ana Gabriela
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2019
Institución:Universidad de Lima
Repositorio:ULIMA-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/10057
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12724/10057
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Marketing strategies
Housing
Sales
Viviendas
Estrategias de marketing
Compraventa
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00
Descripción
Sumario:This project aims to develop a communicational proposal for the next brand launch of ‘Villa de Atletas’, a housing complex in Villa el Salvador, for young adults and adults, men and women, from 31 to 59 years of age NSE C and D residing, mainly, in the south of Lima, married or living, with or without children with an interest in settle down with the purchase of a property through some type of financing at the beginning of the year 2020.
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