La docencia universitaria desde los ojos de un comunicador
Descripción del Articulo
Nowadays, an integral communicator must develop a full view of the program. This perspective compromises not only communication tools that come together from the new information and the communication technologies, but also all those that correspond to the traditional field. Within this combination,...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2020 |
Institución: | Universidad de Lima |
Repositorio: | ULIMA-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/11282 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12724/11282 http://doi.org/10.26439/ulima.tesis/11282 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Higher education College teachers Social communicators Enseñanza superior Profesores universitarios Comunicadores https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00 |
Sumario: | Nowadays, an integral communicator must develop a full view of the program. This perspective compromises not only communication tools that come together from the new information and the communication technologies, but also all those that correspond to the traditional field. Within this combination, University teaching is a fundamental pillar for soft skills development. This report reflects about the contribution of the communicator to teaching, the importance of emotions in education and finally, the teacher in a digital environment; through some cases that expose the construction of the learning design. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).