Muru Awina
Descripción del Articulo
Currently the Peruvian market is in full development with respect to the consumption of natural, healthy and highly nutritious products, which represents an excellent market to exploit, for this reason an important transnational company, leader in food, will enter to compete in the Peruvian market,...
Autores: | , |
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Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2021 |
Institución: | Universidad de Lima |
Repositorio: | ULIMA-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/13698 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12724/13698 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Advertising campaigns Positioning (Advertising) Trademarks Oats Campañas publicitarias Posicionamiento (Publicidad) Marcas comerciales Avena https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00 |
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Currently the Peruvian market is in full development with respect to the consumption of natural, healthy and highly nutritious products, which represents an excellent market to exploit, for this reason an important transnational company, leader in food, will enter to compete in the Peruvian market, specifically in the cereal and oat market. The first product with which it will enter the Peruvian market, consists of an oatmeal that is prepared instantly, reducing the time required for the classic preparation, which consists of boiling the oatmeal with milk or water and waiting for it to thicken. In addition, other types of ingredients are usually added such as chunked apple, cinnamon, etc., which implies more time in the kitchen. The presentation of this brand of instant oatmeal only requires adding hot water or milk. This product is also enriched with quinoa and kiwicha. Both are native cereals and are very well positioned as important food sources, with high nutritional value. The company's strategy is to provide an instant product, of excellent quality, highly nutritious, with a good taste at an acceptable price for the market. |
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Bautista Luna, Alexandra AnalitTorrejón Navarro, José Luis2021-08-09T21:15:27Z2021-08-09T21:15:27Z2021Bautista Luna, A. A. & Torrejón Navarro, J. L. (2021). Muru Awina [Trabajo de suficiencia profesional para optar el Título Profesional de Licenciado en Comunicación, Universidad de Lima]. Repositorio Institucional de la Universidad de Lima.https://hdl.handle.net/20.500.12724/13698Currently the Peruvian market is in full development with respect to the consumption of natural, healthy and highly nutritious products, which represents an excellent market to exploit, for this reason an important transnational company, leader in food, will enter to compete in the Peruvian market, specifically in the cereal and oat market. The first product with which it will enter the Peruvian market, consists of an oatmeal that is prepared instantly, reducing the time required for the classic preparation, which consists of boiling the oatmeal with milk or water and waiting for it to thicken. In addition, other types of ingredients are usually added such as chunked apple, cinnamon, etc., which implies more time in the kitchen. The presentation of this brand of instant oatmeal only requires adding hot water or milk. This product is also enriched with quinoa and kiwicha. Both are native cereals and are very well positioned as important food sources, with high nutritional value. The company's strategy is to provide an instant product, of excellent quality, highly nutritious, with a good taste at an acceptable price for the market.Actualmente el mercado peruano se encuentra en pleno desarrollo con respecto al consumo de productos naturales, saludables y altamente nutritivos, lo cual representa una excelente oportunidad comercial para explotar, por este motivo una importante empresa transnacional, líder en alimentos, entrará a competir en el mercado peruano, específicamente en la línea de cereales y avenas. El primer producto con el que incursionará en el mercado peruano, consiste en una avena que se prepara de manera instantánea, reduciendo el tiempo que demanda la preparación clásica, que consiste en hervir la avena con leche o agua y esperar a que espese. Además, se le suele agregar otro tipo de ingredientes como manzana en trozos, canela etc., lo que implica mayor tiempo en la cocina. La presentación de esta marca de avena instantánea solo requiere agregar agua o leche caliente. Este producto además está enriquecido con quinua y kiwicha. Ambos son cereales nativos y están muy bien posicionados como importantes fuentes alimenticias, de alto valor nutritivo en el mercado objetivo. La estrategia de la empresa es brindar un producto instantáneo, de excelente calidad, altamente nutritivo, de buen sabor a un precio aceptable para el mercado. Todas las piezas son diseños originales a excepción del video de ejemplo de publicación de Tik Tok.application/pdfspaUniversidad de LimaPEinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/Repositorio Institucional - UlimaUniversidad de Limareponame:ULIMA-Institucionalinstname:Universidad de Limainstacron:ULIMAAdvertising campaignsPositioning (Advertising)TrademarksOatsCampañas publicitariasPosicionamiento (Publicidad)Marcas comercialesAvenahttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00Muru Awinainfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisTrabajo de suficiencia profesionalSUNEDUTítulo ProfesionalComunicaciónUniversidad de Lima. 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