Level of quality of service center of languages of Callao National of applying the model SERVQUAL
Descripción del Articulo
The results of research on measuring the level of quality by Servqual model in the Language Centre of the National University of Callao (CIUNAC) are presented. Users’ perceptions regarding the services provided by the CIUNAC and set the level of service quality were determined. Overall there is a me...
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2016 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/12532 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/12532 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
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Level of quality of service center of languages of Callao National of applying the model SERVQUALNivel de calidad del servicio aplicando el modelo SERVQVAL en el Centro de Idiomas de la Universidad Nacional del CallaoSuárez Bazalar, Raúlservice level model SERVQUALuser satisfactionnivel del serviciomodelo SERVQUALsatisfacción de usuariosThe results of research on measuring the level of quality by Servqual model in the Language Centre of the National University of Callao (CIUNAC) are presented. Users’ perceptions regarding the services provided by the CIUNAC and set the level of service quality were determined. Overall there is a median satisfaction with the quality of service offered by the Language Centre, being the least satisfaction with the counseling procedures.The model used will help establish improvement plans for each area of student interest, improving quality of service in order to be a competitive organization.En este artículo se presentan los resultados de la investigación sobre la medición del nivel de calidad mediante el modelo SERVQUAL en el Centro de Idiomas de la Universidad Nacional del Callao (CIUNAC). Se determinaron las percepciones de los usuarios con respecto a los servicios brindados por el CIUNAC y establecer el nivel de calidad del servicio. En líneas generales existe una mediana satisfacción con la calidad del servicio que ofrece el Centro de Idiomas, encontrándose la menor satisfacción en cuanto a la asesoría en trámites.El modelo empleado ayudará a establecer planes de mejora para cada área del interés del alumno, mejorando la calidad del servicio a fin de ser una organización competitiva.Facultad de Ingeniería Industrial, Universidad Nacional Mayor de San Marcos2016-10-03info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/1253210.15381/idata.v19i1.12532Industrial Data; Vol. 19 No. 1 (2016); 7-16Industrial Data; Vol. 19 Núm. 1 (2016); 7-161810-99931560-9146reponame:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcosinstname:Universidad Nacional Mayor de San Marcosinstacron:UNMSMspahttps://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/12532/11236Derechos de autor 2016 Raúl Suárez Bazalarhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessoai:ojs.csi.unmsm:article/125322019-07-11T17:25:41Z |
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