Level of quality of service center of languages of Callao National of applying the model SERVQUAL
Descripción del Articulo
The results of research on measuring the level of quality by Servqual model in the Language Centre of the National University of Callao (CIUNAC) are presented. Users’ perceptions regarding the services provided by the CIUNAC and set the level of service quality were determined. Overall there is a me...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2016 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/12532 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/12532 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | service level model SERVQUAL user satisfaction nivel del servicio modelo SERVQUAL satisfacción de usuarios |
Sumario: | The results of research on measuring the level of quality by Servqual model in the Language Centre of the National University of Callao (CIUNAC) are presented. Users’ perceptions regarding the services provided by the CIUNAC and set the level of service quality were determined. Overall there is a median satisfaction with the quality of service offered by the Language Centre, being the least satisfaction with the counseling procedures.The model used will help establish improvement plans for each area of student interest, improving quality of service in order to be a competitive organization. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).