Helping our students to be successful in their studies (a proposal based on teaching practice reflexions)
Descripción del Articulo
We propose eleven recommendations to help our students to be successful in their studies, and analyse their interactions and results implications in the outcome of the andragogic task. The purpose of this article is to suggest the practice of each recommendation in the university teaching, in the da...
| Autores: | , , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2001 |
| Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe:article/4200 |
| Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/anales/article/view/4200 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Higher science education learning methods teaching methods Enseñanza científica superior método de aprendizaje método de enseñanza |
| Sumario: | We propose eleven recommendations to help our students to be successful in their studies, and analyse their interactions and results implications in the outcome of the andragogic task. The purpose of this article is to suggest the practice of each recommendation in the university teaching, in the daily andragogic practice, in order to allow our students to discover knowledge happiness and love. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).