Strategic learning applied to technological Environments
Descripción del Articulo
Technology is an essential element in our lives and in the same way it must be present in the educational field. In this regard, it is vital that the teacher updates his/her knowledge and guide his/her students in the best possible wayin the educational process. T...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2017 |
Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/1172 |
Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1172 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Metacognición, síntesis, podcasts, aprendizaje, TIC Metacognition, synthesis/summary, podcasts, learning, TIC |
Sumario: | Technology is an essential element in our lives and in the same way it must be present in the educational field. In this regard, it is vital that the teacher updates his/her knowledge and guide his/her students in the best possible wayin the educational process. The present article concerns the need for teachers to generate a complex change in the way of teaching. The students can manage to consolidate knowledge and not only accumulate information throughspecialized web pages, tutorials and Wikis. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).