The quality criteria of the school texts of communication of the V cycle

Descripción del Articulo

In this article we will evaluate the quality of the school text of primary communication of the V cycle, these texts are provided by the MINEDU, in order to demonstrate the partial fulfillment of the quality indicators and the implications that it has for the achievement of the learning.
Detalles Bibliográficos
Autor: Laiza Cruz, Maricela
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2019
Institución:Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Repositorio:Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistas.unife.edu.pe:article/1774
Enlace del recurso:https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1774
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Calidad, evaluación, texto escolar, indicadores, aprendizaje.
Quality, evaluation, school text, indicators, learning.
Descripción
Sumario:In this article we will evaluate the quality of the school text of primary communication of the V cycle, these texts are provided by the MINEDU, in order to demonstrate the partial fulfillment of the quality indicators and the implications that it has for the achievement of the learning.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).