Bloqueta de concreto con incorporación de fibra de acero de neumático reciclado en Juliaca, Puno

Descripción del Articulo

The objective of this research work carried out in the department of Puno is to analyze the concrete block with the incorporation of recycled tire steel, which is why it was analyzed in proportions of 0%, 3%, 5% and 7%. Rural homes in the department of Puno, according to the INEI, are mostly made wi...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Parizaca, Jhon, Parizaca, Brandon, De La Cruz, Sleyther
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2024
Institución:Universidad Nacional de Huancavelica
Repositorio:UNH-Revistas
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistas.unh.edu.pe:article/378
Enlace del recurso:https://revistas.unh.edu.pe/index.php/ricci/article/view/378
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Fibra de acero de neumático
bloqueta de concreto
resistencia mecánica
Tire steel fiber
concrete block
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