Experience in teacher training skills in initial training for improving the climate of coexistence and prevention of school violence

Descripción del Articulo

The following speech proposes the advantages to develop teaching skills in the initial training for improving the climate of coexistence and prevention of school violence, through the analysis of critical incidents in real contexts.
Detalles Bibliográficos
Autores: Nail Kröyer, Óscar, Gajardo Aguayo, Jorge
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2016
Institución:Universidad César Vallejo
Repositorio:Revistas - Universidad César Vallejo
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/409
Enlace del recurso:http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/eduser/article/view/409
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Clima de convivencia
Prevención
Incidente crítico
Violencia escolar
School climate of coexistence
Prevention
Critical incidents
School violence
Descripción
Sumario:The following speech proposes the advantages to develop teaching skills in the initial training for improving the climate of coexistence and prevention of school violence, through the analysis of critical incidents in real contexts.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).