Sales training: a state of the art and contemporary review
Descripción del Articulo
Organizations of today face numerous challenges, and training their sales force is definitely high on its agenda. This paper endeavors to contribute to the sales training field by providing a comprehensive state-of-the art and contemporary review through the study of publications in sales training r...
Autores: | , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2015 |
Institución: | Universidad ESAN |
Repositorio: | ESAN-Institucional |
Lenguaje: | inglés |
OAI Identifier: | oai:repositorio.esan.edu.pe:20.500.12640/2625 |
Enlace del recurso: | https://revistas.esan.edu.pe/index.php/jefas/article/view/179 https://hdl.handle.net/20.500.12640/2625 https://doi.org/10.1016/j.jefas.2015.01.001 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Sales Training Assessment Implementation Evaluation Performance Ventas Formación Valoración Implementación Evaluación Desempeño https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
Sumario: | Organizations of today face numerous challenges, and training their sales force is definitely high on its agenda. This paper endeavors to contribute to the sales training field by providing a comprehensive state-of-the art and contemporary review through the study of publications in sales training research in the last 30 years (1985-2014). The specific objectives of the review are to study the chronological trends and structural distribution of sales training research in terms of the research type, research focus, methods, research themes and other issues such as methodology, analytical techniques, geographical region etc. Findings of 56 articles on sales training research published in the last three decades are analyzed and directions for future research are identified. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).