Professional Competency Profile of San Marcos psychologist

Descripción del Articulo

Taking as reference the project Tuning, research inquires about the recognition of skills generic psychologist from his identification done by students for a fifth year of the period of intership or pre-professional practice and graduates, presenting the outcome of the five powers elected overwhelmi...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Orellana Manrique, Oswaldo, García A., Lupe, Sarria J., César, Morocho S., José, Herrera H., Edgar, Salazar C., Marina, Yanac R., Elisa, Sotelo L., Lidia, Sotelo L., Noemi
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2007
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revista UNMSM - Revista de Investigación en Psicología
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/3901
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/psico/article/view/3901
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:competence
competency profile
project tuning
generic skills
specific skills
competencias
perfil de competencias
proyecto tuning
competencias génericas
competencias específicas
Descripción
Sumario:Taking as reference the project Tuning, research inquires about the recognition of skills generic psychologist from his identification done by students for a fifth year of the period of intership or pre-professional practice and graduates, presenting the outcome of the five powers elected overwhelmingly, establishing their differentiation and relevance.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).