Industrial Internet education: Issues and opportunities
Descripción del Articulo
We propose an approach for addressing the challenges and meeting the needs of industrial networking education. The approach is based on using open source resources, key networking technologies, and an experimental framework to revolutionize the way industrial networking ought to be taught at higher...
Autores: | , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2014 |
Institución: | Universidad de Ingeniería y tecnología |
Repositorio: | UTEC-Institucional |
Lenguaje: | inglés |
OAI Identifier: | oai:repositorio.utec.edu.pe:20.500.12815/42 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12815/42 https://doi.org/10.1109/ISIE.2014.6864962 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Protocols Internet Wireless communication Educational institutions Laboratories Materials |
Sumario: | We propose an approach for addressing the challenges and meeting the needs of industrial networking education. The approach is based on using open source resources, key networking technologies, and an experimental framework to revolutionize the way industrial networking ought to be taught at higher learning institutions around the world. Based on the approach a new type of industrial networking course has been designed, developed, and offered with positive outcomes. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).