Análisis de la tradición “Historia de un cañoncito” de Ricardo Palma
Descripción del Articulo
In this work report on professional proficiency, a learning session has been designed and implemented on the analysis of one Ricardo Palma's traditions, “Historia de un cañoncito”, aimed at working with children in the second grade of secondary education. It has been attempted that the learning...
Autor: | |
---|---|
Formato: | otro |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Institución: | Universidad Nacional de Trujillo |
Repositorio: | UNITRU-Tesis |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/14968 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14414/14968 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Educación Literatura Análisis literario Tradiciones peruanas Obra de Ricardo Palma |
Sumario: | In this work report on professional proficiency, a learning session has been designed and implemented on the analysis of one Ricardo Palma's traditions, “Historia de un cañoncito”, aimed at working with children in the second grade of secondary education. It has been attempted that the learning activity be the most dynamic and productive, for which an active and participatory methodology has been considered. The corresponding scientific and pedagogical support that support the work to be carried out in the classroom is attached. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).