Elaboramos reglas para mejorar el trabajo cooperativo en el aula
Descripción del Articulo
The session "Developing rules to improve cooperative work in the classroom", will be executed as part of the Personal Citizenship and Civic subject for students of the first grade of Secondary Education of the "Franklin Roosevelt School". The purpose of the session is to improve...
Autor: | |
---|---|
Formato: | otro |
Fecha de Publicación: | 2020 |
Institución: | Universidad Nacional de Trujillo |
Repositorio: | UNITRU-Tesis |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/16856 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14414/16856 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Educaci�n Educaci�n secundaria Convivencia pac�fica |
Sumario: | The session "Developing rules to improve cooperative work in the classroom", will be executed as part of the Personal Citizenship and Civic subject for students of the first grade of Secondary Education of the "Franklin Roosevelt School". The purpose of the session is to improve cooperative work in the classroom through rules which will be created by them. These rules will be created from knowledge they get in the development of the session. To achieve this, skills and performances, indicated in the learning session, as well as the elaboration of the final product, will be developed. Information and thematic field development were founded on the theoretical contributions of the constructivist pedagogical trend. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).