El asesor de ventas y el cliente céntrico como toma de decisiones en el Banco de Crédito del Perú, 2020

Descripción del Articulo

The document is structured in four chapters, the first one describes the institutional context of Banco de Crédito del Perú within the Peruvian financial system and then gives way to the commercial sector that is made up of personal banking, as well as the functions commissioned and carried out by a...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Silva Estacio, Pedro Alexander
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2021
Institución:Universidad Nacional de Trujillo
Repositorio:UNITRU-Tesis
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/18049
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.14414/18049
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Banco de Crédito del Perú
Cliente céntrico
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Sistema financiero
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description The document is structured in four chapters, the first one describes the institutional context of Banco de Crédito del Perú within the Peruvian financial system and then gives way to the commercial sector that is made up of personal banking, as well as the functions commissioned and carried out by according to the Organization and Functions Manual. The first chapter also identified the problems found in the workplace and the objectives of the report; both general and specific, using observation and documentary analysis as a study methodology. The second chapter presents the technical scientific foundation of job performance obtained at Banco de Crédito del Perú. In the theoretical framework, it was possible to collect information about similar problems, contributions and solutions. The third chapter describes the strategies for solving the problems identified, so that the fourth chapter details the critical appraisal based on the experience and training received in the professional school of Administration. Finally, based on the results obtained, the conclusions are detailed, one of the most important being the need to intensify soft skills development courses and advanced technical training in the Professional School of Administration. Faced with this situation, the contribution was to express a critical appreciation to the professional training of the Administration career based on my work experience, in order to be able to perform efficiently and competitively in any job related to Sales and Service Advisor.
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The third chapter describes the strategies for solving the problems identified, so that the fourth chapter details the critical appraisal based on the experience and training received in the professional school of Administration. Finally, based on the results obtained, the conclusions are detailed, one of the most important being the need to intensify soft skills development courses and advanced technical training in the Professional School of Administration. Faced with this situation, the contribution was to express a critical appreciation to the professional training of the Administration career based on my work experience, in order to be able to perform efficiently and competitively in any job related to Sales and Service Advisor.El documento está estructurado en cuatro capítulos, en el primero se describe el contexto institucional del Banco de Crédito del Perú dentro del sistema financiero peruano para luego dar paso al sector comercial que está constituido por la banca personal, así como las funciones encargadas y realizadas de acuerdo al Manual de Organización y Funciones. En el primer capítulo también se identificó los problemas encontrados en el centro de trabajo y los objetivos del informe; tanto de manera general como específicos, utilizando como metodología de estudio a la observación y análisis documentario. En el segundo capítulo se presenta la fundamentación científica técnica del desempeño laboral obtenida en el Banco de Crédito del Perú. En el marco teórico se logró recopilar información acerca de problemas similares, aportes y soluciones. El tercer capítulo describe las estrategias de solución a los problemas identificados, para que en el cuarto capítulo se detalle la apreciación crítica en base a la experiencia y a la formación recibida en la escuela profesional de Administración. Finalmente, en base a los resultados obtenidos se detallan las conclusiones, siendo una de las más importantes la necesidad de intensificar cursos de desarrollo de habilidades blandas y formación técnica avanzado en la Escuela Profesional de Administración. Ante esta situación, la contribución fue plasmar una apreciación crítica a la formación profesional de la carrera de Administración en base a mi experiencia laboral, para poder desempeñarnos eficientemente y de manera competitiva en cualquier puesto de trabajo relacionado Asesor de ventas y servicios.Trabajo de suficiencia profesionalspaUniversidad Nacional de Trujilloinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/Universidad Nacional de TrujilloRepositorio institucional - UNITRUreponame:UNITRU-Tesisinstname:Universidad Nacional de Trujilloinstacron:UNITRUBanco de Crédito del PerúCliente céntricoToma de decisionesSistema financieroVentasEl asesor de ventas y el cliente céntrico como toma de decisiones en el Banco de Crédito del Perú, 2020info:eu-repo/semantics/bachelorThesisSUNEDUTítulo ProfesionalLicenciado en AdministraciónAdministraciónUniversidad Nacional de Trujillo. 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