Observación de desempeño entre pares en sesiones de clases virtuales en estudiantes de práctica pre profesional de educación inicial en la facultad de ciencias de la educación y humanidades de la Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, Iquitos 2021
Descripción del Articulo
To determine the level of observation of performance among peers in virtual class sessions in students of pre-professional practice of initial education at the Faculty of Education Sciences and Humanities of the National University in the Peruvian Amazon in Iquitos, was the objective of this researc...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | tesis de grado |
| Fecha de Publicación: | 2022 |
| Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
| Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/7760 |
| Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/7760 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Análisis y desempeño de tareas Aprendizaje en línea Estudiante universitario http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 |
| Sumario: | To determine the level of observation of performance among peers in virtual class sessions in students of pre-professional practice of initial education at the Faculty of Education Sciences and Humanities of the National University in the Peruvian Amazon in Iquitos, was the objective of this research. The descriptive type of research has been used, accompanied by a univariate, cross-sectional and field design. The study population and sample consisted of 85 pre-professional practice students of initial education. The data collection instrument was a questionnaire, which was submitted to the judgment of judges for its corresponding validation, and the technique for this purpose was the survey. The main finding in relation to the main objective of the research was that the level of observation among peers in virtual class sessions in pre-professional practice students, 74.1% are the moderate level of development of observation among peers, 25.9% at the level high and no students at the low level in the specialty of initial education of the Faculty of Education Sciences and Humanities at the National University of the Peruvian Amazon. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).