¿Es el neuromarketing una realidad o simplemente una teoria? La importancia de su aplicación en las empresas comerciales
Descripción del Articulo
The present study focuses on knowing what the consumer's behavior is, with respect to the use of marketing strategies that companies in the commercial sector give to the development of their brands, from the perspective of neuromarketing. The theoretical framework details the elements studied b...
Autor: | |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Institución: | Pontificia Universidad Católica del Perú |
Repositorio: | PUCP-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.pucp.edu.pe:20.500.14657/168708 |
Enlace del recurso: | https://repositorio.pucp.edu.pe/index/handle/123456789/168708 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Neuromarketing Insight Consumidor Marketing Funcionamiento del cerebro Empresas https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
Sumario: | The present study focuses on knowing what the consumer's behavior is, with respect to the use of marketing strategies that companies in the commercial sector give to the development of their brands, from the perspective of neuromarketing. The theoretical framework details the elements studied by this discipline, such as the human brain and the external and internal factors that influence it. This framework will help companies to have a clearer notion of their target audience when they are defining the marketing strategy that is planned to implement, for which they must take marketing insights into account. |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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