SATISFACTION OF PATIENTS ATTENDING TO THE DENTAL CLINIC OF THE SAN MARTIN DE PORRES UNIVERSITY. CHICLAYO, 2015

Descripción del Articulo

Objectives. To determine the level of satisfaction of patients attending the Dental Clinic of the San Martin de Porres University;Chiclayo - 2015. Materials and methods: The present study was non-experimental, descriptive, and prospective and cross-sectionalperformed during October 2015 in a populat...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Córdova -Sotomayor, Daniel, Fernández -Guevara, Yoana, Ortiz- Guevara, Rocío
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2016
Institución:Universidad de San Martín de Porres
Repositorio:Revistas - Universidad de San Martín de Porres
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistas.usmp.edu.pe:article/998
Enlace del recurso:https://portalrevistas.aulavirtualusmp.pe/index.php/Rev-Kiru0/article/view/998
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Satisfacción del paciente
Calidad de la atención de salud
Servicios de salud
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