The role of pedagogical management in the blended learning system of higher education in the Russian Federation
Descripción del Articulo
This research contributes to the study of pedagogical management in the blended learning system, which has become especially widespread within the context of the Covid-19 pandemic. Pedagogical management is the process of managing the pedagogical process, which creates conditions for students to acq...
Autores: | , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2021 |
Institución: | Universidad San Ignacio de Loyola |
Repositorio: | Revistas - Universidad San Ignacio de Loyola |
Lenguaje: | inglés |
OAI Identifier: | oai:revistas.usil.edu.pe:article/1414 |
Enlace del recurso: | https://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/1414 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Pedagogical management education management higher education |
Sumario: | This research contributes to the study of pedagogical management in the blended learning system, which has become especially widespread within the context of the Covid-19 pandemic. Pedagogical management is the process of managing the pedagogical process, which creates conditions for students to acquire knowledge, skills and abilities in accordance with their qualifications. The article deals with the essence of pedagogical management in the context of teaching students of higher education institutions. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).