Satisfacción en Estudiantes del Pregrado, en Base a su Percepción de la Calidad Docente
Descripción del Articulo
Based on the study of students’ perception of the undergraduate teaching activity of the Faculty of Administrative Sciences of the National University of San Marcos in the second semester of 2017, which focused on topics such as: knowledge of the subject, attendance and punctuality, ethics, didactic...
| Autores: | , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2018 |
| Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe:article/15377 |
| Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/administrativas/article/view/15377 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Teacher evaluation data mining classification tree Evaluación docente minería de datos árbol de clasificación |
| Sumario: | Based on the study of students’ perception of the undergraduate teaching activity of the Faculty of Administrative Sciences of the National University of San Marcos in the second semester of 2017, which focused on topics such as: knowledge of the subject, attendance and punctuality, ethics, didactic capacity and compliance of the syllabus among others; the presentation of a personalized report to the teacher is proposed, where each one of his students is located in different scenarios, which have been determined through the use of classification and regression trees of data mining. In order to identify patterns through which the teacher is valued (virtues and weaknesses) and thus collaborate with the improvement of the teaching quality of the Faculty. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).