Study on the intellectual ability of children in schools in Lima
Descripción del Articulo
The study of the issues that the child's knowledge has proposed the importance of facilitating, who should use them, the means by ampararle in its biological and psychological development. The child is in life not just a stage, a contingent circumstance, middle, and old age, but a special perio...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 1920 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/10631 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/anales/article/view/10631 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Sumario: | The study of the issues that the child's knowledge has proposed the importance of facilitating, who should use them, the means by ampararle in its biological and psychological development. The child is in life not just a stage, a contingent circumstance, middle, and old age, but a special period during which a function is exercised paramount importance: to prepare individuals for adulthood. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).