BUSINESS OPPORTUNITIES SEARCH
Descripción del Articulo
The search for business opportunities, a process that generally takes place instinctively, sometimes it is as simple as finding new markets; but it is not always so. This article describes the techniques of creativity in the process and information requirements to perform.
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Fecha de Publicación: | 1999 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
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BUSINESS OPPORTUNITIES SEARCHBÚSQUEDA DE OPORTUNIDADES DE NEGOCIOInche Mítma, Jorge Luisopportunitiesbusinessoportunidadesnegocios The search for business opportunities, a process that generally takes place instinctively, sometimes it is as simple as finding new markets; but it is not always so. This article describes the techniques of creativity in the process and information requirements to perform. La búsqueda de oportunidades de negocio, proceso que se lleva a cabo en general en forma instintiva, en ocasiones, es tan sencilla como buscar nuevos mercados; pero no siempre es así. Este artículo describe las técnicas de creatividad en el proceso, así como los requerimientos de información para llevarlo a cabo.Facultad de Ingeniería Industrial, Universidad Nacional Mayor de San Marcos1999-12-31info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/652110.15381/idata.v2i2.6521Industrial Data; Vol. 2 No. 2 (1999); 32-35Industrial Data; Vol. 2 Núm. 2 (1999); 32-351810-99931560-9146reponame:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcosinstname:Universidad Nacional Mayor de San Marcosinstacron:UNMSMspahttps://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/6521/5753Derechos de autor 1999 Jorge Luis Inche Mítmahttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessoai:ojs.csi.unmsm:article/65212020-06-08T20:21:09Z |
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