Professor Alberto Guzmán Barrón (1904 - 1988). Semblance
Descripción del Articulo
Institutions are perennizan in time, while humans face an inexorable cyclical; this fact makes today are occupying these pages once a semblance of distinguished and exemplary Teacher of the Faculty of Medicine of San Fernando: Dr. Alberto Guzmán Barrón; written sketch recognition disciple, colleague...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 1996 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/4901 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/anales/article/view/4901 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Sumario: | Institutions are perennizan in time, while humans face an inexorable cyclical; this fact makes today are occupying these pages once a semblance of distinguished and exemplary Teacher of the Faculty of Medicine of San Fernando: Dr. Alberto Guzmán Barrón; written sketch recognition disciple, colleague respect and affection of the friend, who remembers his make parsimonious, their passengers and timely attacks 'deafness', her slow and quiet, serenity always showing even during tough times. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).