LA PLANEACIÓN ESTRATÉGICA COMO HERRAMIENTA PARA MEJORAR LA PRODUCTIVIDAD EN LAS AGENCIAS DE VIAJES Y TURISMO DE AREQUIPA

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The efficient management of theTravel & Tourism Agencies of Arequipa through the use of management tools such a sstrategic planning allows them to improve their productivity and at the present time that competitive pressure is strong forcing Travel Agencies and Tourism using best management...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Mayurí Barrón, Jorge Vicente
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2012
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/8812
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/administrativas/article/view/8812
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Strategic planning
productivity
travel agency and tourism competitiveness
Arequipa
Planeación estratégica
productividad
agencia de viajes y turismo
competitividad
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