Bioethics and human development for a culture of peace
Descripción del Articulo
The autores on the base of her professional training a human development research and her wide experience as a psychologist, share reflections on Bioethics Human rights, which recognizes the importanceof evaluating social realities and achievieving fairness, paying attention to women´situation, to p...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2008 |
Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/2734 |
Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/avancesenpsicologia/article/view/2734 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Bioética desarrollo humano educación Bioethics human development education |
Sumario: | The autores on the base of her professional training a human development research and her wide experience as a psychologist, share reflections on Bioethics Human rights, which recognizes the importanceof evaluating social realities and achievieving fairness, paying attention to women´situation, to population of developing countries, indigenous communities and vulnerable population. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).