Prevention of drug consumption in the early childhood
Descripción del Articulo
The author develops a proposal concerning drug consumption prevention in the early childhood by introducing factors such as family, school, friends, risk and protection, he concludes that a quality education centered on an integral education of all the dimensions and potentialities of children, youn...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2004 |
Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/3026 |
Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/avancesenpsicologia/article/view/3026 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Prevención consumo drogas niñez Prevention consumption drugs early childhood |
Sumario: | The author develops a proposal concerning drug consumption prevention in the early childhood by introducing factors such as family, school, friends, risk and protection, he concludes that a quality education centered on an integral education of all the dimensions and potentialities of children, young people and adults offered in a articulated way by the family, school and society, shall constitute the most effective process to strengthen factors avoiding those risk factors. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).