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User-generated content and journalism

Descripción del Articulo

The article is focused on one approach to the role of the user-generated content in journalism, starting from one vision of the communication in the age of Internet and social media. Relevant scientific evidence is provided.
Detalles Bibliográficos
Autor: La Rosa Pinedo, Amaro
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2015
Institución:Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Repositorio:Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/411
Enlace del recurso:https://revistas.unife.edu.pe/index.php/consensus/article/view/411
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Journalism
User generated content
internet
communication
social networking
Periodismo
contenido generado por el usuario (CGU)
comunicación
redes sociales
Descripción
Sumario:The article is focused on one approach to the role of the user-generated content in journalism, starting from one vision of the communication in the age of Internet and social media. Relevant scientific evidence is provided.
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