School of journalism: a warranty to strenghten the journalist profession and the development of a citizenship culture
Descripción del Articulo
The idea is to form berter journalists, in order to make them collaborate in preparing better citizens, able to build more developed and fair societies. In this work we want to promote proposals leading to revalue the role of the Peruvian journalist. An urgent and vitally...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2006 |
| Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistas.unife.edu.pe:article/1988 |
| Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/comunife/article/view/1988 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Escuela, Periodismo, formación, Perú school, journalism, formation, Peru |
| Sumario: | The idea is to form berter journalists, in order to make them collaborate in preparing better citizens, able to build more developed and fair societies. In this work we want to promote proposals leading to revalue the role of the Peruvian journalist. An urgent and vitally committing task, since the warranty of freedom of expression as well as the citizen's rights to receive opportune information depends on this measure. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).