¿Qué hacer con los influencers?
Descripción del Articulo
In this article, the author develops the regulation related to advertising by influencers. In this sense, he concludes that said advertising is nothing more than a new way of doing testimonial advertising and that the possibility of dealing with concealed advertising is quite minor.
Autor: | |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2021 |
Institución: | Universidad de Lima |
Repositorio: | Revistas - Universidad de Lima |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.ulima.edu.pe:article/5136 |
Enlace del recurso: | https://revistas.ulima.edu.pe/index.php/Advocatus/article/view/5136 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | influencers INDECOPI advertising unfair competition endorsements and testimonials in advertising deception publicidad competencia desleal publicidad testimonial engaño |
Sumario: | In this article, the author develops the regulation related to advertising by influencers. In this sense, he concludes that said advertising is nothing more than a new way of doing testimonial advertising and that the possibility of dealing with concealed advertising is quite minor. |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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