Self-esteem and teacher performance educational institutions of Comas, 2014
Descripción del Articulo
        The present research seeks to explore the relationship between self-esteem and teaching performance in the educational institutions of Comas district. This is a non-experimental, cross-sectional descriptive and correlational study; the sample was made up of 363 teachers; the instruments used were Co...
              
            
    
                        | Autores: | , | 
|---|---|
| Formato: | artículo | 
| Fecha de Publicación: | 2017 | 
| Institución: | Universidad César Vallejo | 
| Repositorio: | Revistas - Universidad César Vallejo | 
| Lenguaje: | español | 
| OAI Identifier: | oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/153 | 
| Enlace del recurso: | http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/psiquemag/article/view/153 | 
| Nivel de acceso: | acceso abierto | 
| Materia: | autoestima desempeño docente self-esteem teacher performance | 
| Sumario: | The present research seeks to explore the relationship between self-esteem and teaching performance in the educational institutions of Comas district. This is a non-experimental, cross-sectional descriptive and correlational study; the sample was made up of 363 teachers; the instruments used were Coopersmith Self-Es teem Questionnaire and the MINEDU Teaching Performance. The results showed there is a relationship between self-esteem and teaching performance in the educational institutions of Comas district. | 
|---|
 Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
    La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
 
   
   
             
            