Notes on the situation of the educational system in the prelature of Ayaviri
Descripción del Articulo
In the present study, the educational situation in the territory of the prelature of Ayaviri is analyzed considering variables such as quality, efficiency and equity for the levels of initial, primary and secondary education. The study presents in general terms the current state of educational cover...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2007 |
Institución: | Universidad Católica San Pablo |
Repositorio: | Revistas - Universidad Católica San Pablo |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.ucsp.edu.pe:article/457 |
Enlace del recurso: | https://revistas.ucsp.edu.pe/index.php/Allpanchis/article/view/457 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | educación situación educativa Ayaviri eficiencia educativa alfabetización aprendizaje |
Sumario: | In the present study, the educational situation in the territory of the prelature of Ayaviri is analyzed considering variables such as quality, efficiency and equity for the levels of initial, primary and secondary education. The study presents in general terms the current state of educational coverage and efficiency, literacy levels, learning achievements and other factors that contribute to a better understanding of the educational situation in that southern Andean region. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).