Public Cleaning Service Gap in the Callao District, Peru

Descripción del Articulo

The purpose of this research is to get to know the people’s satisfaction regarding the quality of the public cleaning service provided by the Provincial Municipality of Callao, for the year 2021. The methodology used was the data collection technique through surveys. The results showed that the surv...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Rossell Taype, Carlos Enrique, Mejia Juárez, José Alexander, Jamett Salazar, Oscar Ernesto
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2022
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:Revistas - Pontificia Universidad Católica del Perú
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/24109
Enlace del recurso:http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/Kawsaypacha/article/view/24109
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Quality
Public Cleaning
Taxes
Gaps in cleaning services
Callao, Perú
Calidad
Limpieza Pública
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