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The use of adwords on the internet as an infrigement of trademarks

Descripción del Articulo

The aim of this paper is exposed, to light of a landmark like “Google France” case, as he has faced the course of trademark infringement through AdWords Service offered by the search engine Google via their Internet Web, what is the service and who is responsible for the use of the key to identify a...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Bardales Mendoza, Enrique
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2017
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:Revistas - Pontificia Universidad Católica del Perú
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistaspuc:article/19880
Enlace del recurso:http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/derechoysociedad/article/view/19880
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Adwords
Google AdWords
Infracción
Usuarios
Neutral
Exención de responsabilidad
Intermediarios de la Sociedad de la Información
Responsabilidad
Palabras Clave
Infringement
Users
Disclaimer
Intermediaries in the Information Society
Responsibility
Keywords
Descripción
Sumario:The aim of this paper is exposed, to light of a landmark like “Google France” case, as he has faced the course of trademark infringement through AdWords Service offered by the search engine Google via their Internet Web, what is the service and who is responsible for the use of the key to identify a business offering products or services in a web page words, which when referring to trademarks may incur infringement holders thereof.
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